Επιχορήγηση αυτοαπασχολούμενων δικηγόρων

Επιχορήγηση αυτοαπασχολούμενων δικηγόρων

Σε ισχύ βρίσκεται δράση ενίσχυσης για την αναβάθμιση των ψηφιακών υποδομών των γραφείων των αυτοαπασχολούμενων δικηγόρων, προκειμένου να έχουν την δυνατότητα να παρέχουν τις υπηρεσίες τους μέσω τηλεδιάσκεψης αλλά και να μπορούν να αξιοποιήσουν τα σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία στην διαδικασία απονομής της Δικαιοσύνης, σε δικαστήρια και σωφρονιστικά́ καταστήματα της χώρας, περιορίζοντας έτσι την απώλεια εισοδημάτων και υποστηρίζοντας την ικανότητα ανταπόκρισής τους σε απαιτήσεις ψηφιακού εκσυγχρονισμού των γραφείων τους.

Η δράση απευθύνεται σε:

Αυτοαπασχολούμενους δικηγόρους, ως φυσικά πρόσωπα, εγγεγραμμένους στον δικηγορικό σύλλογο, που λειτουργούν νομίμως στη χώρα και έχουν κάνει έναρξη στην αρμόδια ΔΟΥ έως και την 31/12/2020. Επισημαίνεται ότι αποκλείονται τα πάσης φύσεως νομικά πρόσωπα.

Οι δικαιούχοι θα πρέπει, μεταξύ άλλων, να ικανοποιούν τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Να έχουν ως κύριο Κωδικό Δραστηριότητας (ΚΑΔ) έναν εκ των επιλέξιμων ΚΑΔ του κεφ. 6: «ΕΠΙΛΕΞΙΜΟΙ ΤΟΜΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ» του Οδηγού της Δράσης.
  • Να έχουν συσταθεί έως και 31/12/2020
  • Να διαθέτουν επαγγελματική έδρα και άδεια ασκήσεως επαγγέλματος δικηγόρου, πριν την δημοσίευση της Πρόσκλησης.
  • Να τηρούν απλογραφικά ή διπλογραφικά βιβλία του ν. 4308/2014.
  • Να υποβάλλουν μία αίτηση χρηματοδότησης ανά ΑΦΜ.

Σε κάθε ωφελούμενο (διακριτό ΑΦΜ) θα αποδίδεται άπαξ μέγιστη συνολική επιχορήγηση για την ψηφιακή αναβάθμιση των γραφείων τους ως εξής:

  • Επιχορήγηση 2.000 ευρώ με Έσοδα        0 =< 1/1/2019 – 31/12/2019 =< 20.000 ευρώ
  • Επιχορήγηση 1.500 ευρώ με Έσοδα  20.000 < 1/1/2019 – 31/12/2019 =< 40.000 ευρώ
  • Επιχορήγηση 1.000 ευρώ με Έσοδα  40.000 < 1/1/2019 – 31/12/2019 =< 60.000 ευρώ
  • Επιχορήγηση 500 ευρώ με Έσοδα     60.000 < 1/1/2019 – 31/12/2019

Οι ωφελούμενοι οι οποίοι έκαναν έναρξη εντός του 2020 δύναται να αιτηθούν και να λάβουν ως ανώτερο όριο επιχορήγησης ποσό 1.500 ευρώ.

Επιδοτούμενες δαπάνες προμήθειας:

  • Η/Υ, laptops, routers, web κάμερες, μικρόφωνα, ακουστικά, ηχεία, συστήματα τηλεδιάσκεψης, scanners/ πολυμηχανήματα, οθόνες (χωρίς υποδοχή κεραίας – antenna in) προβολής τηλεδιάσκεψης.
  • Λογισμικά απαραίτητα για τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό του γραφείου.
  • Δαπάνες κτήσης πάγιων στοιχείων για τα οποία το κόστος απόκτησης κάθε διακριτού στοιχείου εξοπλισμού δεν είναι μεγαλύτερο από 1.500 ευρώ και έως τα όρια που αναφέρονται ανωτέρω υπό προϋποθέσεις.

Ως ημερομηνία έναρξης επιλεξιμότητας δαπανών ορίζεται η 1η Ιουνίου 2021.

Περίοδος υποβολής αιτήσεων: από 16/6/2021 έως 30/7/2021 (ώρα 15:00)

Για να σας υποστηρίξουμε δωρεάν στην υποβολή της πρότασης σας επικοινωνήστε με το Κέντρο στο 211 4182013  και στο info@piraeusbsc.gr. 

Υποστήριξηscreen tag
Μετάβαση στο περιεχόμενο